Υποστήριξη Εφαρμογών
Η υποστήριξη εφαρμογών αποτελεί το σημείο επαφής των ανθρώπων της IMS με τους πελάτες της και για τον λόγο αυτό δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους. Στα πλαίσια της συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών της, η IMS έχει πιστοποιηθεί με ISO 9001:2015.
Οι υπηρεσίες υποστήριξης εφαρμογών παρέχονται σε πελάτες με ενεργό συμβόλαιο με τους παρακάτω τρόπους:
- τηλεφωνική επικοινωνία
- email
- e-support (Eιδικό μηχανογραφικό σύστημα για την αποστολή και παρακολούθηση των αιτημάτων)
- απομακρυσμένη διασύνδεση (Remote Access)
- επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του πελάτη*
Ενδεικτικά η υποστήριξη εφαρμογών περιλαμβάνει τα παρακάτω:
- συμβουλευτική βοήθεια για την χρήση της εφαρμογής
- υποστήριξη σε επαναλαμβανόμενες εργασίες
- χειριστικά και λειτουργικά θέματα εφαρμογών
- διαχείριση σύνθετων θεμάτων (καταγραφή νέων αιτημάτων-αναγκών, βελτιστοποίηση διαδικασιών, παραμετροποίηση εφαρμογών, διασύνδεση συστημάτων κλπ.)
- εγκατάσταση νέων εκδόσεων της εφαρμογής
- εκπαίδευση σε νέες λειτουργίες-υποσυστήματα της εφαρμογής
- υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών (π.χ. σωστή τήρηση αντιγράφων ασφαλείας)
- επικοινωνία με πελάτη (Customer feedback)
* Η παραπάνω υπηρεσία διατίθεται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη και εφόσον συμπεριλαμβάνεται στο συμβόλαιο συντήρησής του.