Τεχνικές Υπηρεσίες
Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της IMS είναι σε θέση να επιλύσει οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα παρουσιαστεί στον τεχνολογικό σας εξοπλισμό.
Οι τεχνικές υπηρεσίες παρέχονται στον πελάτη με τους παρακάτω τρόπους:
- τηλεφωνική επικοινωνία
- email
- e-support (Eιδικό μηχανογραφικό σύστημα για την αποστολή και παρακολούθηση των αιτημάτων)
- απομακρυσμένη διασύνδεση (Remote Access)
- επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του πελάτη
Ενδεικτικά, ορισμένες από τις τεχνικές υπηρεσίες που αναλαμβάνει η IMS είναι οι παρακάτω:
- Τεχνικός έλεγχος - Αποκατάσταση βλάβης
- Ειδικές υπηρεσίες διακομιστών (Servers)
- Προληπτική συντήρηση υπολογιστών
- Συναρμολόγηση νέου Η/Υ
- Αναβάθμιση Η/Υ
- Τεχνική υποστήριξη δικτύων
- Μελέτη και εγκατάσταση δικτύων
- Μεταφορά Η/Υ σε άλλη θέση εργασίας
- Εγκατάσταση και παραμετροποίηση Η/Υ
- Σύνδεση περιφερειακού (εκτυπωτή, scanner, ups, ...)
- Σύνδεση φορολογικού μηχανισμού
- Εγκατάσταση λειτουργικού συστήματος (Windows, Linux)
- Εγκατάσταση εφαρμογών
- Εγκατάσταση antivirus
- Καθαρισμός ιών
- Back-up δεδομένων
- Διαδικασίες αντιγράφων ασφαλείας
- Restore δεδομένων
- Σύνδεση Η/Υ στο Internet
- Εγκατάσταση e-mail account
Η εμπειρία μας έχει αποδείξει ότι ο πελάτης συνήθως χρειάζεται παραπάνω από μια υπηρεσίες. Για το λόγο αυτό η IMS δημιούργησε νέα πακέτα υπηρεσιών, με τα οποία απολαμβάνετε τις ίδιες υπηρεσίες σε συμφέρουσα τιμή.